🍪 Acest site folosește cookies. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Am înțeles
Acasă
Contact
Formulare
Website/Magazin Online
Social Media
Branding
Formular Branding
Informaţii despre firmă
Nume si prenume*:
Adresa Email*:
Telefon contact*:
Numele firmei*:
Obiectul activității*:
Descriere firma*:
Naming
Alegerea numelui se referă la: un produs, o companie, o instituție publică sau organizație, un serviciu, o persoană sau un eveniment?
Brandul urmează să fie folosit în România (exclusiv) sau pe o piață globală?
Care este domeniul de activitate? Este unul clasic sau unul complet nou?
Care este esența brandului dumneavoastră? Ce îl scoate în evidență?
Care este personalitatea brandului?
Ce îl diferențiază de celelalte branduri?
Numele va trebui integrat într-o familie de produse, servicii, etc?
Cui se adresează?
Cui se adresează?
Dacă este un domeniu clasic, care sunt numele folosite de celelalte branduri concurente?
Care sunt caracteristicele brandului?
Care sunt promisiunile pe care le face brandul consumatorului?
Dezvoltare brand
Cine suntem?
Ce facem?
În ce perioadă a anului oferim produsul nostru consumatorului?
Cum oferim produsul? (B2B, B2C)
Ce ne diferențiază pe noi?
Care sunt atributele comune, întâlnite în cazul altor produse similare, ce-l fac diferit?
Care este denumirea (completă) ce va apărea în siglă? (trebuie specificate toate elementele)?
Cum estimăm evoluția viitoare a companiei, raportată la diversitatea produselor oferite de dumneavoastră?
Există culori pe care le dorim, în mod deosebit, în construcția siglei noastre? Care ar fi acelea?
Ce ar trebui să transmită, la o primă vedere, logo-ul nostru?
Există o firmă/firme concurentă/concurente care ne inspiră prin modelul de business adoptat, prin strategia lor de comunicare, campaniile întreprinse ș.a.?
Ce suntem?
Ce produse oferim?
Pentru cât timp oferim produsul?
Unde oferim produsul (pe ce piețe, pe ce medii – online/offline)?
Cui oferim produsul?
Care este esența produsului nostru?
Ce îi diferențiază pe clienții noștri?
Care este obiectul de activitate principal al companiei? Cum se reflectă acesta în planurile de dezvoltare viitoare a brandului?
Care este ponderea produselor și cum estimăm evoluția acestora în viitor (următorii 5-10 ani)?
Există culori pe care nu le dorim, în mod expres, în construcția logo-ului nostru? Care ar fi acelea?
Ce vrem să transmită brandul nostru prin siglă și slogan?
Un element observat în cazul altor firme concurente și pe care nu l-am dori în construcția brandului nostru: culoare, asocieri, poziționare, nume, campanie.
Prelucrarea datelor personale
Consimțământ privind furnizarea datelor personale*
Accept ca numele, adresa de email, numărul de telefon sau orice alte date personale să fie folosite pentru a fi contactat.